Προετοιμασία: Χωρισμός των μαθητών σε 3 Ομάδες και χρήση των ειδικών εφαρμογών των social media για εκπαιδευτική χρήση.
1. ΟΜΑΔΑ Α: Να δημιουργήσετε στο facebook (την εφαρμογή για εκπαιδευτική χρήση)
το προφίλ του εκσυγχρονιστή Πρωθυπουργού της Ελλάδας Χαρίλαου Τρικούπη
αντλώντας βιογραφικά στοιχεία από το διαδίκτυο (όνομα και επώνυμο, καταγωγή,
προσωπική κατάσταση, επάγγελμα). Στη συνέχεια να καταγράψετε στο προφίλ αυτό
και το πολιτικό του έργο με βάση το σχολικό βιβλίο (συνοπτικά).
2. ΟΜΑΔΑ Β: Να δημιουργήσετε στο facebook (την εφαρμογή για εκπαιδευτική χρήση)
το προφίλ του Θεόδωρου Δηλιγιάννη βασικού αντιπάλου του Χαρίλαου Τρικούπη.
Για τα προσωπικά στοιχεία (όνομα και επώνυμο, καταγωγή, προσωπική κατάσταση,
επάγγελμα) να ανατρέξετε στο διαδίκτυο ενώ για το πολιτικό του έργο να μελετή-
σετε το παράθεμα της σελίδας 61 του σχολικού βιβλίου (συνοπτικά).
Κάθε ομάδα αφού δημιουργήσει το προφίλ της, παρουσιάζει στην τάξη με τη
βοήθεια διαδραστικού πίνακα το προφίλ που δημιούργησε για τον κάθε πολιτικό!
3.ΟΜΑΔΑ Γ: Οι μαθητές της Ομάδας Γ κατά την ώρα της παρουσίασης κρατούν
σημειώσεις και έπειτα με τη βοήθεια και του διαδικτύου αποφασίζουν :
α. Ποιο προφίλ θα μπορούσε να επηρεάσει τους εκλογείς ώστε να ψηφίσουν
τον αντίστοιχο πολιτικό.
β. Ποια ομάδα από τις δύο δημιούργησε καλύτερο προφίλ με κριτήριο την
ιστορική αλήθεια και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.
Στο τέλος η Ομάδα Γ ανακοινώνει την απόφαση της για τον Πρωθυπουργό και
απονέμει το βραβείο για την καλύτερη ομάδα αιτιολογώντας τις αποφάσεις της.
Οι εκπαιδευτικοί: Σταύρος Βασιλαντωνάκης (ΠΕ02)
Μαρία Μπράβου (ΠΕ02)