Skip to main content

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ


Προετοιμασία: Χωρισμός των μαθητών σε 3 Ομάδες και χρήση των ειδικών εφαρμογών των social media για εκπαιδευτική χρήση.


1. ΟΜΑΔΑ Α: Να δημιουργήσετε στο facebook (την εφαρμογή για εκπαιδευτική χρήση)

το προφίλ του εκσυγχρονιστή Πρωθυπουργού της Ελλάδας Χαρίλαου Τρικούπη

αντλώντας βιογραφικά στοιχεία από το διαδίκτυο (όνομα και επώνυμο, καταγωγή,

προσωπική κατάσταση, επάγγελμα). Στη συνέχεια να καταγράψετε στο προφίλ αυτό

και το πολιτικό του έργο με βάση το σχολικό βιβλίο (συνοπτικά).


2. ΟΜΑΔΑ Β: Να δημιουργήσετε στο facebook (την εφαρμογή για εκπαιδευτική χρήση)

το προφίλ του Θεόδωρου Δηλιγιάννη βασικού αντιπάλου του Χαρίλαου Τρικούπη.

Για τα προσωπικά στοιχεία (όνομα και επώνυμο, καταγωγή, προσωπική κατάσταση,

επάγγελμα) να ανατρέξετε στο διαδίκτυο ενώ για το πολιτικό του έργο να μελετή-

σετε το παράθεμα της σελίδας 61 του σχολικού βιβλίου (συνοπτικά).

Κάθε ομάδα αφού δημιουργήσει το προφίλ της, παρουσιάζει στην τάξη με τη

βοήθεια διαδραστικού πίνακα το προφίλ που δημιούργησε για τον κάθε πολιτικό!


3.ΟΜΑΔΑ Γ: Οι μαθητές της Ομάδας Γ κατά την ώρα της παρουσίασης κρατούν

σημειώσεις και έπειτα με τη βοήθεια και του διαδικτύου αποφασίζουν :

α. Ποιο προφίλ θα μπορούσε να επηρεάσει τους εκλογείς ώστε να ψηφίσουν

τον αντίστοιχο πολιτικό.

β. Ποια ομάδα από τις δύο δημιούργησε καλύτερο προφίλ με κριτήριο την

ιστορική αλήθεια και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.


Στο τέλος η Ομάδα Γ ανακοινώνει την απόφαση της για τον Πρωθυπουργό και

απονέμει το βραβείο για την καλύτερη ομάδα αιτιολογώντας τις αποφάσεις της.


Οι εκπαιδευτικοί: Σταύρος Βασιλαντωνάκης (ΠΕ02)

Μαρία Μπράβου (ΠΕ02)

Popular posts from this blog

Erasmus τον Οκτώβρη στο Γενικό Λύκειο Ακρωτηρίου

Τον Οκτώβρη που μας πέρασε ξεκίνησαν για αυτό το σχολικό έτος οι μετακινήσεις και οι φιλοξενίες μαθητών για το πρόγραμμα Erasmus Διαπίστευση 2021-27. Την εβδομάδα 15-21 Οκτώβρη μια ομάδα 10 μαθητών με δύο συνοδούς εκπαιδευτικούς μετακινήθηκαν στο Παλέρμο της Ιταλίας. Η συνεργασία με αυτό το σχολείο είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη σχολική χρονιά με φιλοξενία των Ιταλών στα Χανιά. Το πρόγραμμα είχε περιβαλλοντικό θέμα και περιλάμβανε ποικιλία δράσεων. Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε και να πραγματοποιήσουμε πλήθος δραστηριοτήτων στην Κοιλάδα Oreto, σε κέντρο ενημέρωσης για το νερό στη Μεσόγειο,   σε αγροτουριστική μονάδα παραγωγής προϊόντων από άτομα με ειδικές ανάγκες, στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Europe Direct , σε μελισσοκομική μονάδα. Επιπλέον η ομάδα δούλεψε μέσα στο χώρο του σχολείου σε εργαστήρια ανακύκλωσης όπου κατασκεύασαμε   διακοσμητικά αντικείμενα και κοσμήματα από πλαστικά μπουκάλια. Ακόμη επισκεφθήκαμε την πολή Cefalù όπου μας υποδέχθηκε ο

Ελσίνκι 21/08/2023 έως 26/08/2023

Ελσίνκι 21/08/2023 έως 26/08/2023 Φορέας Υποδοχής : Europass Teacher Academy   Τίτλος Σεμιναρίου : Ε mpowered Teachers: Rediscover Your Motivation and Energy Συμμετείχε η   Εκπαιδευτικός Μαραγκουδάκη Μαρία ΠΕ78 Στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS +/Δράσης ΚΑ1 Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης -   Παρακολούθηση σεμιναρίου   στα πλαίσια της Διαπίστευσης 2021-27, του σχολείου μας, με κωδικό αριθμό :   2022-1-EL01-KA121-SCH-000066436, παρακολούθησα το σεμινάριο του φορέα Europass Teacher Academy με τίτλο «Ε mpowered Teachers : Rediscover Your Motivation and Energy » στο   Ελσίνκι για έξι ημέρες. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο και φιλόξενο χώρο, στο κέντρο της πόλης. Η επιμορφώτρια καθηγήτρια ήταν άριστα προετοιμασμένη και καταρτισμένη στο αντικείμενό της και συνέβαλε να δημιουργηθεί κλίμα επικοινωνίας και   αλληλεπίδρασης στην 10μελή ομάδα. Συμμετείχαν και άλλες   εκπαιδευτικοί από την   Ελλάδα αλλά και   συνάδελφοι

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ 11-16 Ιουλίου 2022

  ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ 11-16 Ιουλίου 2022 Φορέας Υποδοχής:   Europass Teacher Academy Θεματική Ενότητα:  ICT Τίτλος Σεμιναρίου: «Social Media in the Classroom» https://www.teacheracademy.eu/course/social-media-in-the-classroom/ Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:  Μαρία Μπράβου (ΠΕ02), Βασιλαντωνάκης Σταύρος (ΠΕ02) Αποτίμηση      Το διάστημα 11-16 Ιουλίου οι παραπάνω εκπαιδευτικοί παρακολούθησαμε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus KA1 μαθήματα για τη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στη Διδασκαλία. Μετείχαν 10 εκπαιδευτικοί από σχολικές μονάδες της Ευρώπης (Σλοβενία, Ιταλία, Ελλάδα, Ουγγαρία).       Εισαγωγικά, οι εκπαιδευτικοί εφάρμοσαμε πρακτικές που βοήθησαν στην δημιουργία ομαδικού πνεύματος και στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης που πρέπει να χαρακτηρίζει οποιαδήποτε σχολική τάξη. Οι πρακτικές αυτές βοηθούν τους μαθητές να νιώθουν αποδεκτοί στο πλαίσιο της ομάδας και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση τους - απαραίτητες προϋποθέσεις για τη μάθηση.       Η επιμόρφωση επικεντρώθηκε στην ευρεία χρήση τ